Pięć typów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

4169-688-ico-wu.jpg

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że ćwiczenia działają zbawiennie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swoje łóżkowe możliwości, sprawność oraz wytrzymałość. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najszybciej ulepszą twoje łóżkowe igraszki!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy lekarz powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy pragną polepszyć jakość swojego seksu. Ten rodzaj ćwiczeń aktywizuje wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski apetyt seksualny. Zdecyduj się na trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu wzrasta, gdy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. viagra

Aby polepszyć jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czuć większą satysfakcję z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – wiele z tych mięśni ciężko pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane również dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku oraz upraszczają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj potencja