Klucz do twojej siły

856-7855-ico-wu.jpg

indeks1
Tajemnica Twojej siły

Co w takim układzie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o własną wagę. Wyszło na jaw, iż nadprogramowa liczba kilogramów w formie tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się poziomu testosteronu we krwi. I odwrotnie – zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej powoduje podniesienie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to istotne substancje odżywcze, których aktywność polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Długotrwałe albo częste głodówki lub całkowite
cialis
wyeliminowanie wszelakiego rodzaju tłuszczów z jadłospisu, mimo niskiej lub dobrej masy ciała również może negatywnie wpływać na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj zgodnie z zasadą „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Zbyt obfite spożywanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. Z tej przyczyny zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a w ślad za tym – transfer krwi. Skoro erekcja polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie trzeba chyba pisać jaki będzie skutek, gdy tej krwi do omawianego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeżeli pragniesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w różnej postaci pozostaw na szczególne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają mnóstwo błonnika, który skutecznie wpływa na obniżenie ilości cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso i chudy nabiał, nie objadaj się każdego dnia żółtym serem.