Dieta na potencję

4840-5681-ico-wu.jpg

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym elementem mającym wpływ na potencję jest odpowiednie odżywianie. Zbilansowana dieta jest w stanie poprawić nie tylko stan potencji, lecz także płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co się dzieje w czasie ejakulacji. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wtedy do dosyć poważnych niedoborów selenu. Łatwo go uzupełnić spożywając tuńczyka, orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Inny równie istotny element w naszej diecie to cynk, który odpowiada za przemianę testosteronu, ten z kolei pobudza popęd seksualny. Podczas nadużywania alkoholu czy palenia tytoniu tracimy cynk, ale łatwo go uzupełnić jedząc potrawy strączkowe, niektóre ryby, mięso, żółtka jaj czy ostrygi.
Niesamowicie ważnym składnikiem jest także arginina, która stanowi osiemdziesiąt procent spermy. Arginina powiększa produkcję spermy a także wydłuża żywotność plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy także w czasie chemicznej zmiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich składnikach jak kakao, wołowina, nerkowce, makrela, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Warto zwrócić również uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, jaka jest określana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, nasionach pszenicy oraz ciemnym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, jaka wpływa na odpowiednie uwalnianie hormonów. Jeżeli pragniemy poprawić jego poziom warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie cialis w zelu